La Cipău

Sall, Duminica am fost in vizita la un unchi in judetzul MURES in localitatea CIPAU.

A fost si vremea de partea noastra, nu mai buna putzin innorat dar bine, am reusit sa ma plimb putzin prin localitate, am vazut si riul MURES. Am vazut si multe pisici si mari si mici. A fost frumos si am ajuns foarte tirziu acasa pe la ora 23.00 dar a meritat mai ales k pe acolo sint o gramada de Tzintzari, m-au piscat de nu mai stiam pe unde sa ma scarpin mai repede D: dar a meritat sa facem miscare, pacat k nu am filmat sa vedetzi si voi,  multa sanatate

eu, cumnatul, ION si ANDREI
eu, cumnatul, ION si ANDREI

MURESUL
MURESUL
TROTUARUL
TROTUARUL
CASA VECHE DIN PAMINT
CASA VECHE DIN PAMINT
LA INTOARCERE SPRE CASA, IN CIMPIA-TURZI
LA INTOARCERE SPRE CASA, IN CIMPIA-TURZI
IN MASINA
IN MASINA
Lasă un răspuns

