IN VIZITA

Sall, Duminica 01.08.2010 am fost in vizita in localitatea PLAIESTI (langa BADENI) la o matusa de-a noastra, vizita a fost programata cu cateva zile de inainte, am vorbit cu prietenul nostru ION sa ne duca cu masina , k sint vreo 40 km dus si intors si e drumul rau pe acolo. Am prins si vreme buna si calda, chiar prea calda.  Am fost bine primitzi, am povestit multe, nu ne mai vazusem de anul trecut. Am facut si o plimbare prin localitate, am facut si multe poze, am sa va arat si voua niste poze. A fost frumos, dar drumurile de prin PLAIESTI sint foarte rele fatza de BOGATA la noi e mult mai bine…..multa sanatate

casa matusi
casa matusi
MELI,ANDREI,ANA-MARIA si TONI
MELI,ANDREI,ANA-MARIA si TONI
ANDREI, MELI, ANA-MARIA si GABRIEL
ANDREI, MELI, ANA-MARIA si GABRIEL
sora mea, cumnatul si nepoata mea
sora mea, cumnatul si nepoata mea
Calul
Calul
drumul
drumul
Biserica UNITARA si singura din localitate
Biserica UNITARA si singura din localitate
gardul Biserici
gardul Biserici
Lasă un răspuns

