CU 150 KM PE ORA

Sall, saptamina asta am inceputo tot cu o plimbare, si tot cu ION cu masina si in viteza mare 😀 .Luni 02.08.2010 a trebuit sa mergem pina la CLUJ, k aveam ceva treburi de rezolvat. Eram patru insi ( eu, ANDREI , sora mea ANA-MARIA si un vecin ) am hotarit de comun acord sa ne duca ION cu masina si platim cheltuielile in patru. Am plecat pe la ora 12 amiaza si am hotarit tot de comun acord sa mergem pe AUTOSTRADA TRANSILVANIA  pina la GILAU. E foarte frumos pe Autostrada, drumul drept, parca plutesti pe apa, nu am mai mers nici o data pe Autostrada si nici o data cu 150 km pe ora, a fost super nu spun k nu mi-a fost putzin frica, dar imi pare rau k nu am putut face nici o poza poate data viitoare am sa reusesc. La intoarcere nu am mai venit pe Autostrada, pentru k am vrut sa vedem ce sa mai schimbat pe celalalt drum catre TURDA, sint ceva schimbari dar nu prea mari, inschimb drumul de la 9 MAI spre BOGATA e dezastru de rau pe o portziune de vreo 100m…multa sanatate

Lasă un răspuns

