CEATZA in IULIE

Sall, intr-o dimineatza uitinduma pe geam afara, nu-mi venea sa-mi cred ochilor k ce vad, mi-am zis in gandul meu; nu se poate asa ceva, in Iulie sa fie ceatza,

pe strada mea
pe strada mea

am iesit afara ca sa ma conving, si era adevarat, nu se vedea capatul strazi. Am sunat pe cineva sa-i spun de cele vazute, k eu nu mai vazusem asa ceva, ceatza in luna Iulie,si stitzi ce mi-a zis?

pe hotar
pe hotar

Poi e normal sa nu mai fi vazut asa ceva dak dormi pina la amiaza, si avea dreptate (nu k as dormi pina la amiaza, dar pina la 09.30-10.00 dorm, dimineatza e somnul mai dulce 😀 ) . Mi-a mai spus si k e ceva normal in perioada asta al anului.

:D
😀

Eu am crezut k numai Iarna e ceatza. Omul prin multe trece prin viatza si…….multa santate

Un gând despre “CEATZA in IULIE

Lasă un răspuns

