Sall, lumeeee!

Sall lumeeee, ma tot gandesc de vreo o ora despre ce sa mai scriu, k nu am mai scris de mult, nu am inspiratzie dar uitanduma afara pe geam si vazand k ploua ( a plouat toata ziua ) si mi-a venit ideiea despre subiect PLOAIA. Cand nu ploua, nu e bine cand ploua prea mult nici asa, cum credetzi k e bine?? de data asta a plouat prea mult dar nu santem noi an masura sa judecam, ce da Domnul este bine primit si acuma mi-am adus aminte vorba unui vecin care mi-a zis asa; ori ce atzi da cineva ia tot, anafara de bataie 😀 tzinetzi minte vorbele astea, sper k maine sa fie soare si cald afara k ma-m saturat sa tot stau an casa, ar fi vremea sa mai iasa si SOARELE k de mult nu am mai facut o plimbare, si sa ma duc pana la podul in constructzie de la AUTOSTRADA TRANSILVANIA sa vad cum decurg lucrarile k nu am mai fost de vreo 3 saptamani acolo  …..multa sanatate

Lasă un răspuns

