Cea de a doua reuniune a bloggerilor din CUA

Sall, azi 17.04.2010, iar e vremea urita afara ploua, m-am saturat de atita ploaie dar vorba aia ( ce da D-zeu toate-s bune ).

Cel mai rau imi pare k nu am putut merge nici la cea de a doua reuniune a bloggerilor din CUA, unde am fost si eu invitat si a doua oara.

Nu am putut merge din cauza unor probleme personale. Poate voi reusi data viitoare sa vin in luna MAI , dar voi fi prezent online. Multa sanatate

4 gânduri despre “Cea de a doua reuniune a bloggerilor din CUA

  1. Mă bucur că am reuşit, chiar dacă numai câteva momente, să participi şi tu la Blogmeet prin Skype. Pe când am început să ne lămurit, am intrat în discuţie şi cu Ervin şi .. a picat netul!
    Să sperăm că în mai, va fi mai puţin … cenuşiu!

Lasă un răspuns

