Am musafiri

Azi a venit Zamfir si Ulise in vizita la mine , pt schimb de experientza. M-am bucurat foarte mult. Afara este vreme frumoasa si caldutz [asa k in Februarie].

13 gânduri despre “Am musafiri

    1. #zamfirpop: Am un post de radio, care se numeste radio-BOGATA (pt a putea fi ascultat doar cu un clic http://66.27.161.126:8800/listen.pls ).Dar am o problema foarte mare , eu am net-ul de la vodafone si de 3 luni am avut mai tot timpul modemul la reparat mil aduce de la reparat merge 2-3 zile sise strica si iar sta doua saptamini la reparat si tot asa, abonamentul trebuie platit normal. Si asa se alege praful de radio-BOGATA si toata munca mea. Am o rugaminte daca este vreun om de bine care ar putea sa ma ajute cu un net mobil sa pot continua cu radio. Pt contact tel. 0743622372 sau pe blog

      1. Acum ai modemul meu. Merge. Sper. Când va fi reparat al tău ţi-l voi aduce şi mă voi îngriji să ai unul în funcţiune mereu.
        Scrie o postare despre cum ai făcut Radio Bogata, cum este primit de consăteni. Dacă vrei să fii ajutat, nu te mulţumi să te plângi şi să ceri. FĂ-TE CUNOSCUT! Când lumea va şti ce faci, vei fi privit altfel. Blogul este o oportunitate grozavă, în acest sens. Eu mă ocup să-ţi promovez blogul. SCRIE!!! Zilele următoare îmi voi rupe iar ceva timp să vin până la tine.

Lasă un răspuns

