Salut! Si eu sunt blogger!

Salut! Si eu sunt blogger!

De astazi!

Sunt Zolty din Bogata, jud. Cluj. Mai multe despre mine veti afla din postarile viitoare!

18 gânduri despre “Salut! Si eu sunt blogger!

  1. Pingback: El mi-a şi făcut blogul

  2. Pingback: La Mulţi Ani, Prietene!

  3. emahategan

    Hei,te saluta o turdeanca-cenanca,acum pe meleaguri Arizonene!
    Nu te da batut.Asa am zis si eu ca o sa stiu scrie nimic,ca nu o sa-mi iasa nimica,ca o sa fiu de rasul curcilor….si iata am pozitia 4799 in Zelist!!
    Multumesc ca ai trecut pe la mine!!

  4. Duminică să pregăteşti osul şi cafeaua pentru că 99,99% că venim să-ţi deşertăm din experienţa noastră de bloggeri … celebri!!!

  5. Ooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuu!
    Ai învăţat să răspunzi! Bravo! Încearcă să scrii o postare (un articol). Oricum îţi ieie. Dacă faci acest lucru e sigur că sâmbătă sau duminică vei avea doi musafiri: doi bloogeri bătrâni!

Lasă un răspuns

