Fluture în Ianuarie 2011

fluture
fluture

Sall, azi dimineaţă sa dus Andrei pînă în cealaltă cameră, este ne locuită şi frig, noi acolo ne ţinem dulapurile cu haine şi este şi frig că nu am mai făcut foc de peste 10 ani acolo. Nu ştiu să vă zic cam cîte grade sînt în cameră dar nu aş putea să dorm o noapte acolo 😀 . La un moment dat vine Andrei şi-mi zice;

Uite ce am găsit în cameră, mă uitam mirat şi îi zic, nu se poate aşa ceva în perioada asta, un Fluture??Prima dată am crezut că e mort şi o fi ramas din Toamnă, dar îşi mişcă aripioarele, deci trăia. După vreo 10-15 minute a inceput sâ-şi mişte tot mai des aripioarele şi chiar să zboare prin casăAcuma noi stăm şi ne gîndim ce să-i dăm de mîncare, să nu moară de foame, căldură ca Vara avem să-i dăm dar de mîncare nu ştim ce să-i dăm, oare ce mîncă un Fluture? 😀 . E carnivor sa-u vegetarian. Tot către uşă zboară şi mi-e frică să nu zboare afară că îi îngheaţă bip-ul acum ce frig este afară, el nu ştie asta şi nici nu am vrea să-l lăsăm să se convingă singur. Ziceţi voi ce să facem? o ideie, o părăre, ceva……multă sănătate

27 de gânduri despre “Fluture în Ianuarie 2011

  1. Frumusetile naturii. Intradevar foarte interesant. Fluturii traiesc foarte putin, cateva ore ori cateva zile. Acesta s-a conservat de cateva saptamani, cred. Natura ti-a facut un cadou special. 🙂

  2. Gigel

    bunul meu prieten eu iti dau un sfat. sa nu cumva sa ii dai lapte cu orez la fluture ca face diaree si trebue sa ii cumperi pemparsi )))

  3. da-i roua din postul meu anterior de pe blogul meu…si eu am fost in aceeasi situatie acum 2 ani…din pacate n-am prins fluturasul…oricum nu stiu ce-as fi facut cu el

  4. TNH

    Nectar sau suc de fructe, dar de-ăla adevărat, nu de cumpărat. Eventual taie în jumătate un fruct foarte zemos, că îşi ia el sucul (piersică, etc. nu lămâie).

Lasă un comentariu